kvällen utgång ...

morgonen var kastrof, han lät mig inte sova ;o utan bara ställde massa knäppa frågor haha. lite kul att bara lyssna på dem, sen svaren ville man inte ge. haha! mami hämtade mig vid 12 så blev det till affären sen hem i soffan och sovit en stund.

-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-..-.-.-.-.-

kvällen kommer bjuda på lite chillkrök med sång hos wg, och det gillar vi :) sen kanske jag sover hos sweet. men nu ska jag gå in i gadroben och hitta något fint man kan ha på sig, brukar aldrig hitta något när jag väl behöver så får leta extra noga denna gången. sen blir det att göra till lite mat och hoppa in i duschen. senare när mörkret faller så blir det först träffa sweet sen hem till kasim. hoppas ni hade en bra fredags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0