måste skriva av mig lite ....

länge har jag tänkt på hur jag såg ut, hur min kropp såg ut mm. alltid tyckt jag var ful, att jag var tjock. när jag gick brevid dig ville jag se bra ut så stod med smink i huvudet och indragen mage som jag svält. du sa alltid att jag var perfekt, jag ville tro dina ord men trodde aldrig riktigt på dem när du kolla åt någon annans håll. jag hade så dåligt självförtroende och mådde dåligt över huvudtaget. massa smink, inget mat och tyckte synd om mig själv. men haha? vad tänkte jag med? jag är inte ful, du gav mig bara dåliga vibbar. jag ser bra ut som jag gör :) även hur mycket du än säger att jag är ful nu för tiden. jag är inte tjock, jag är inte smal. jag är normal :) och det är jag så glad över. förstår inte att jag hade så dåligt självförtroende? men jag va en av dem som gick igenom en dåligt tid i sitt liv men jag mår inte dåligare nu för det :) nja, jag mår nästan bättre. jag försökte vara någon som jag inte var för jag ville du skulle vara nöjd. men jag är mig själv. tyck och säg vad du vill, jag är lika nöjd för det. föddes så här och jag tänker leva med det för jag stor trivs med det :)


Kommentarer
Postat av: bv

du är vacker

2010-12-01 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0