slut på praktik början på lovet

äntligen, nu är det inte praktik längre. helt klart att jag kommer sakna det för det är roligare med det än att gå i skolan -.- men ganska skönt att det är slut för var så himmla trött på dagarna.

helgen har varit helt okej :) utflyttningsfest hos jasmine i lör och den kvällen blev så jävla lyckad, tack allt folk! praktik först på söndags dagen sen blev det till ante och spenderade både kväll och natt med honom (y) jag ägeer på kortspel! haha. träffat lina, boris, mio, kevin &dennis idag :) nice. blev att vi drog in till ystad en stund sen blev det hem för min del och här sitter jag och inte gör ett piss, funderar på att äta ngt eftersom min mage skriker efter mat sen ska jag lägga mig i badkaret med hårinpackning. denna dagen känns verkligen som en söndag! helt jävla segt och tråkigt.


är hög på mitt liv;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0