svårt att bestämma känslan

det kändes så bra när vi pratade, när vi träffades. det kändes så bra ändå, du är så fin :') men nu? efter detta, nu börjar hjärnan tänka efter, jag börja tänka. vi är bara vänner, inget annat mellan oss blir bra. det är jag glad över för att vi båda kommer bra överäns om det. men så mysigt och så fin :') blir nog ett litet minne.



en dag kommer ..
nu ska jag gå och sätta igång spisen och diska upp lite sen sätta igång men att göra pannkaksmet, mums så gott det ska bli. sen jordgubbsylt på det och det blir perfekt ;) sen blir det att lägga sig i badkaret en stund, mina fötter behöver det -.- men snart är jag igång med att kunna gå i mina klackskor helt :) lyckligt glad över det. nej nu får jag bege mig, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0