sweet candy .. nanana,

gårkvällen; malmö med kasim syster och natta, blev in om på en affär ch sen vidare till MC för att äta, och gott var det sen blev det till stationen för att kolla dem från idol :) massa trängsel var och och mina fötter ömmade och sen blev det att stå i en sardin kö! höll på att kvävas. haha
efter malmö blev det hem till david och sen vidare till min andra säng :)

bilder sen malmö kommer upp under kvällen :)

ändrat hela bloggen. ska inte ta äran, hittade grunden på internet sen har jag ändrat lite i de hela så det blev helt okej :) helt nöjd. suttit sen kl 2 med det -.- och är precis klar. men nöjd. nu ska jag äta något, min mage skriker verkligen efter mat! men vad vet jag inte ännu ? hm. blir ut om först iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0