vilken dag, herregud

redan på morgonen hade jag huvudvärk. ganska lindrig under dagen, men fan inte på kvällen! skolan var ganska okej, massa föreläsningar hela dagen. så har inte jobbat skoluppgifter :) så skönt faktiskt. och denna förbaskade huvudvärken, helt seriöst? känns som mitt huvud ska sprängas. när jag kom hem tog jag en värktabklett och la mig i soffan, mami masserade huvudet. jätte skönt :) och jag somnade, vaknade nyss och huvudvärken är inte borta :( ska ta en till värktablett sen blir det nog att lägga sig igen så jag slipper detta! fårlåt för jag inte updaretar något annat idag, har inte haft ork imed känslan av sjukhet. jag hoppas ni haft en hyfsat bra dag och att ni mår bra :)



saknar sommaren redan, KOM TILLBAKA!


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-25 @ 00:53:58
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0