13okt, morgon ?

wow, sömn brist hela natten. vaknat minst en gång varje timme, not fun! det är något litet fel med mig, (?) antingen är jag orolig för något eller så är det bara något fel med mig. hah! nu ska jag snart resa mig upp och klä på mig sen blir det att äta något lätt och gott som stillar min mat hunger sen får vi se vad som händer :)






          L
            I
              N
                S
                  S
       ♥           A

                   D
                 R
               I
             A
          N






Kommentarer
Postat av: Annelie

Du det kan vara en inre omedveten oro som stör din skönhetssömn ...ok ville bara höra. vad ska du äta för gott? kram

2010-10-13 @ 12:09:34
URL: http://risusgenerofortuna.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-10-13 @ 12:23:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0