4dagar, jag hoppas ...

jag hoppas ni inte väntat för länge. har nämligen helt glömt bort att håller igång min egen blogg, har bara kollat och läst runder på andras. ska försöka hålla mig vaken på det så det kommer upp lite nytt här iaf :) dagarna har varit helt okej. tis följde jag med bv till sjukhuset, sen blev det fika uppe på kastanjeskolan med patrik. igår, väckte jag kasim vid halv 1 så fick upp honom sen stack vi till hans praktik (soffta) och bakade kladdkaka som blev super god! synd att ni inte kom dit och smaka, hade varit ett upplevelse. höhö! nu ska jag gå coh lägga mig i badkaret en stund sen blir det upp och fixa till sig sen till till kasim och hoppas på att hans systers klännings ska gå om mig, annars kommer jag bokstavligen döda min kropp! :) blir lite tomelillamarknad efter det sen jobb kl 4 till 10 -.- ..

                                kasim and me! (: , &ja vi är söta!


Kommentarer
Postat av: kasim

vi är så super söta ;D

och super bra (y <33

2010-10-21 @ 23:01:26
URL: http://kasimkovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0