dålig update , dåligt med tid

sorry för dålig update. men som ni säker vet är jag ute på praktik och jag har inte så mycket tid att blogga upp mina dagar och tror inte det är så kul att läsa samma sak varje dag ;p så därför jag inte lagt ner så mycket tid till bloggen. har inte så mycket att berätta just nu heller faktiskt merän att jag är så glad att min praktik är över på söndag. så skönt det ska bli att komma in i sina vanliga rutiner igen och man behöver inte alltid ha massa stress på sig.

brukar inte skriva av mig på bloggen när jag har massa årikter men jag måste just nu för jag är så trött på alla människor som inte accepterar hur andra folk ser ut, klär sig, beteer sig! no life liksom? varför ska man alltid bry sig om andra merän sig själv, ägna tiden åt dig själv istället och bry dig inte om andra ;s ägnar inte denna texten till någon speciell utan till alla som är som dem är. liksom kom igen? vad tjänar man på att trycka ner någon annan, man kan fan inte må bra av det? och om man gör det är man fan psykisk störd eller något. är bara så trött på hur folk behandlar folk. jag påstår inte att jag är den bästa men jag håller min käft stängd och håller mina åsikter för mig själv, det är inte så att jag inte står för vad jag säger eller tycker för det gör jag. rak på sak! och sen är jag så jävla trött på alla "vänner" som slickar röv. jag vet vem som är äkta och vem man kan lita på, kom inte med massa fjäskande och tro att vi ska bli bästavänner eller något. och hatar folk som säger att man kan lita på dem hit och dit sedan är allt ute man sakt till den personen på 2sek, fuck you who have no life!

såja, nu har jag fått skrivit av mig lite. ni får ta mig hur ni vill, bitch som till något annat. jag står för vad jag säger,  skriver och tycker. skönt att få ut :) nu ska jag lägga mig och sova, börjar 07.00 imr till 16.00, BULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0