dålig update under helgen, jag vet

och jag har en bra förklaring ;) fredagen blev till kävlinge med älskling &jonny , fett nice fest och jag var fett nöjd med den kvällen. MUMS! hoppas det händer fler gånger :) hade praktik lördag's kväll men blev att sluta tidigare och sedan dra sig till jamine och fixa till sig och hälla cider i glaset sen iväg till bar.a.bara , även en lyckad kväll. började praktiken 07.00 idag, och herreGUD, jag kom fan upp imorse ändå va jag hemma kanske vid 2-3inatt? och dagen har varit helt underbar, praktien sen blev det hem och sen kom älskling :) MYS! och nu ska jag dra mig till duschen sen bler det söva! hoppas ni haft en lika bra helg som jag, puss..

bild's sen festen i kävlinge*

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var fett trevligt :D

2010-10-12 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0