paaarty, jesbux.

helgen har bestått av massa chill krök och vänner. har nog inte haft det så bra som jag har det just nu :) di e najs. fredagen var först med älskling, jonny &guzz .,. även ante och ivan tittade förbi. vid typ 10-11 tiden drog jag och älskling vidare på fest och kvällen &natten slutade bra! merän bra! lördagen bestod av sängen sen hem om på kvällen, vi åt lite &duschade sen blev det vidare till wg. mycket bra kväll, hurra för 10000! och idag har jag inte gjort ett piss, vi städade undan i huset så inte hans mamma skulle behövt det sen blev det att åka hem. och jag saknar redan min pojke :/ blä, nu ska jag sova några h, är så jävla sliten efter detta.

fredag:



lördag:


tack allt skönt folk för denna helg.

Kommentarer
Postat av: kasim

vi hade de så jävla bäst! :D

<3

2010-10-11 @ 20:17:57
URL: http://kasimkovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0