you lose, not me

jag är så trött på alla jävla lörnare som kallar sig vara ens vän. varför finns ni? drowning you, i do not want you! vafan ska man med er till? allt ni öppnar käften om är bara massa lögner. man lär sig tydligen efter ett tag vem som är sten eller diamant. en lögn blir flera och jag är trött på det! jag har gjort misstag och förlåtit "vänner" som gjort fel, men det misstaget gör jag inte om. varför inte bara komma med sanningen direkt istället för att det ska komma fram senare och bli större av det? jag skriver inte detta till en enskild person utan alla som vet att dem ljuger för sina vänner. det är så jävla fegt så jag vet inte vad! truth or just pulling. ÅH är bara så jävla trött på det! var bara tvungen att skriva av mig lite, lättade på en själv faktiskt. skönt!

that's it, and I stand by it.
truth or nothing!


jobb från 07.00 imorse till 16.00, ganska drygt! sängen kallade hela dagen på mig &även längtan efter att få träffa min pojke. och jag fick båda delarna! yes. nu blir det sängen och tänka på vad jag ska göra under dagen imorgon när jag är ledig från jobbet. 


                        ♥            when a dream becomes reality as it happens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0