fundersamt men bestämt

ska börja från där det började 28 oktober 2007 och avsluta det när det tog slut 29 maj 2010
jag tror jag håller på att bli psykisk sjuk eller något ;s

MEN ALLT MÅSTE UT
så skrivandet börjar och alla känslorna kommer fram


super söt bild från jens ;D

hela dagen har jag legat och myst under mitt varma täcke och kollar film med pappa och tjockat mig med massa godis och chips. man mår som man förtjänar nu iaf -.- .. pappa har gått och lagt sig och själv ligger jag framför tv med film, så tråkigt att inte ha någon att prata med :( så gärna får någon komma och joina mig? (a) hehe. hittade ingen lägenhet som jag blev fast vid och inget sommarjobb heller så får leta vidare imorgon med sommarjobb iaf, kan inte gå en sommar till utan att inte ha pengar !! det är extremt jobbigt. som sakt ligger jag själv nu och kollar film och det ska jag fortsätta med iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0