godmorgon's

kollade 3st filmer igår sen fick jag ont i ögonen så la mig direkt efter.
kollade step up 3, så jävla sjukt bra !!

kom nyss upp från sängen icg sitter i köket ich äter frukost, mums :) ett jävla liv på dem små här nere ;o man kunde inte sova längre rent ut sakt haha, dem är så söta :P nej nu ska jag njuta av frukosten sen får man se vad dagen bjuder på :)



det är en film jag rekomenderar till er som älskar dans och kärlek ;D
riktigt sjukt jävla bra, den får en 10/10 lätt.

Moose och Camille har börjat på college i New York, men det dröjer inte länge förrän storstadens pulserande undre värld frestar! De träffar dansaren Luke som har samlat stans vilades dance-crew i en nedlagd fabriksbyggnad och plötsligt är de alla mitt uppe i en showdown där bara vinnaren räknas!

USA:s bästa underground-dansare drabbar samman i ett intensivt slag i värdens mesta street-huvudstad, New York! Den tredje Step Upfilmen tar serien till nya höjder med state-ofthe- art-koreografi, de största stjärnorna på soundtracket och dance-moves som kommer att förändra ditt liv för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0