hej sötnosar

nu har jag varit dålig, ingen update efter dagen. men skrapar ihop något från dagen till en text :)
efter skolan blev det till tomelilla och va en stund med emelie sen kom kevin och dennis och underhöll mig, och tack det ;o haha. tusen år sen man träffade dennis så det va kul ;D krängde massa godis och skrattade som idioter gjorde vi, helt sjuka! men kul var det och det förlängde några minuter i våra liv. när jag kom hem gick jag rakt upp och la min i mamis säng och satte igång tv för att ta igen lite sömn som jag missade inatt, men nejdå det gick inte. och här sitter jag och är pigg men ska ändå lägga mig nu efter detta inlägg :) så godnatt's.



old pic
men ändå lika söt ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0