hela skoldagen och efter skolan

lyckades försova mig imorse så det va precis så jag hann med bussen ;p smarta jag kunde inte somna igår. haha! men jag kom upp iaf och det var jag glad över just då tills jag kom till skolan och fick reda på att jag inte hade lektion förräns kl 12 !! 4 jävla timmar satt man rakt upp och ner i skolan, förutom när jag och emelie stack ner på stan och träffa gay's för dem skulle in på dressman. och vilken tid det tog för dem att hitta kläder ;o haha kul som fan. efter skolan blev det till körskolan, hämtade böcker för körskolslektionerna börjar på torsdag :) kuligt. efter skolan blev det till tomelilla och har spenderat mig tid med ivan, SJUKT KUL! så länge sen man va med honom ^^, mys. haha det va på tiden vi hade tid med varandra :) och vi bjuder på extremt söta bilder.

 
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0