helg update

ferdagen som var helt oplanerad blev att planera att dra hem till wg. massa hög musik, godis och gott gott. trevligt folk och kul var det. blev att följa med att lämna elina sen blev det hem till abebis och sova där. spenderade hela dagen hos honom med sängen (y) men han var helt hyper så sova fick man inte göra. åkte hem med tåget vid 4tiden för sedan skulle jag till farmor. åt massa mat där tills man höll på att spricka, är inte äns hungrig nu ;o haha, maten sitter fortfarnde kvar. ska läsa igen ett prov som vi har tills på tisdag sen blir det att åka till faster. så ja, min söndag kommer att bestå av; plugg, färga fasters hår, äta lasange (stavning?).
vilken super helg, man kan inte merän vara nöjd och tacka folket man träffat.

avrundade hela texten så det inte blev en hel bok, tur är väl det. ni ska inte behöva somna för att läsa min blogg.
nu ska jag slänga kläder i tvätten och sedan sätta igång med att läsa till prov. KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0