hem ljuva hem hem hem

hemma efter en dag i skolan som bestod av en redovisning som mina tjejer och jag var sjukt grymma på. man kan ju inte bli bättre än oss? :') höhö. bra med självförtrende. efter skolan blev det att möta upp sweet jonny på gå gatan och sedan bege sig på att fika. riktigt mysigt var det och kul, inte så värst mycket att prata om med det som kom fram kunde vi skratta högt åt. blev att ta bussen hem mot tomelilla vid halv 5, in och kolla skor med becca på gustav olsson. bara jag som tycker dem har dåligt sortiment? (stavning) ;o tycker mest det är skit dem säljer ;s menmen. alla har sina åsikter.

mormor hämtade mig och blev hem till henne och äta mums mat och hon sydde in mina byxor, nu passar dem igen ;D inte bra att byta diet som går snabbt, haha! varit hemma ett tag men fick nyss upp datorn.

 jag ber om ursäkt för denna dåliga update denna dag. ska försöka hålla igång mer imorgon :) men det tar vi imorgon. kommer snart upp en video från fredags kvällen, får hoppas på det bästa med ljudet -.- men jao, annars får ni njuta på vår vackra dans och leva er in i det själva :D sjukt kul iaf !! XD


vi kan vår sak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0