jadå då börjar snart den nya bloggen

snart öppnar jag min nya blogg. en sjukt snäll kille vid namn tobbe hjälper mig med bloggdesign och ny header. får hoppas på det bästa att det blir bra och så som jag vill ha det :D men det kan iaf inte bli dåligt. han är sjukt duktig vad jag fattat :) så jao. snart hejdå till denna ;)

varit i skillinge och färgat hår, ätit sjukt god lasange. sen har jag inte gjort så mycket denna söndag. det är ju trots allt en seg söndag? som alltid.. finns aldrig något att göra. men snart ska jag hoppa i badkaret med varfmt vatten och tända ljus och släkt lampa och musik på det. så mysigt !! tror inte jag slänger upp mer ikväll, så detta blir även godnatt inlägg. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0