känner mig dålig, SORRY

jag får ursäkta denna dåliga update under dagen. men har faktiskt haft riktigt fullt upp :/ har inte äns tänkt tanken att slänga upp ett inlägg. men nu slog tanken mig och nu blir dett att skriva av sig om dagens händelser.

dagen började med idott som jag skrev i morgons inlägget. vi kom ca 2min sent och hela klassen var borta, blev att springa till cpdass för att byta om för att sedan försöka få tag i någon av klassens nr, men när man väl ringer så svarar ingen -.- typiskt min klass? haha. fick tag på vår idrotts lärare. så ja, det blev en vadring för mig och ebcca ut mot svarte. det va en jävla väg att gå ;o tog oss seriöst 40min ... och när vi väl va framme tror ni inte dem är klara med passet? jodå. ganska irriterande. smarta som vi nu var så kollade vi buss tider från där vi va in till ystad, så blev att sätta sig på bussen 5min efter man kommit dit. vinka på alla som gick :D vilken bra känsla man hade i hela kroppen att se dem lida. haha !! nej men till ämnet "skola", få lektioner under dagen, eller ja dem var lugna och man behövde inte göra något. musik lektionen blev att sjunga med bv medans pontus gitarr och andre trummer, fett kul var det :)

efter skolan blev det att gå med becca och hämta pengar för att sedan möta upp mami och syster på milano. blev ca 1h mys med pizza. riktigt gott var det, magen skrek riktigt efter mat när man kom innanför dörren. så ja, man gottade sig på en torstag. blev att stanna i tomelilla en stund efter maten för att kolla något som var på torget, massa faklor visstades och massa folk! träffa pojkarna och pata. blev att handla lösgodis innan man drog sig hemåt, och jag har tränat lite inför provet som jag sa ha imorgon. ingen info i min hjärna har fastnat !! men jag klarar mig nog, är inte helt noll.. har kollat simpsons, family guy och nu kollar jag film shanghai kinghts. efter filmen blir det att sova för att komma upp imorgon.. så ja, jag passar även på i detta inlägg att säga godnatt :)

detta blev nästan en hel bok, sorry för det (a) hoppas ni orkar ta er tid att läsa mig dag i skrift :D


bild från idag, vandringen med becca ut till svarte för att hitta klassen.


bild sen tomelilla ikväll, det som hände på torget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0