min nyår

min nyår såg ut som en helt vanlig dag? ;p vaknade, var seg hela dagen men sen satte man fart med att hjälpa papi med maten. kykling, potatis och sallad. mormor och ola va ner bjudna och även joppa kom och åt med oss. riktigt gott va det iaf! sen drog jag mig ut mot toaletten för att fixa mig klar för sedan spendera min nyår med mina bästa, inte alla men nästan :) BV fick jag fira med iaf :D hihi, och det gillade jag!

kvällen va så lyckad tills efter kl 12? då spårade de mesta ut -.- så då packade jag mina saker och ringde danne så han kunde komma och hämta mig. hände lite saker men tack att danne och hilda kom :')

sen blev det att forstätta med det roliga och sömnen kom in på morgonen vid 6tiden. sov hela dagen igår nästan, mysigt. därför det inte blev något bloggande, men hoppas ni inte är helt för besvikna :) tyvärr kommer det inte upp några bilder :/ ingen som va igång med fotandet, tyvärr! ångrar att jag inte tog med min kamera, ska nog börja göra det hädanefter ;p så man kan få lite bilder som minne ;D

nej nu ska jag gå och äta frukost, sedan kolla upp lägenheter &sommarjobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0