ojsan'

förlåt för denna dag för denna dåliga update, men blir bättre imorgon :) hela dagen har varit mys, började med sovmorgon och att vi fick sluta 1h tidigare från kören. det kan ju inte bli bättre? var med ivanpojken efter skolan och pratade. hem från tomelilla och äta blev det, försökte få liv i min syster men nej. sen lyckas jag själv somna och dem fick inte liv i mig (y) haha så vaknade nyss, ca 10min sedan. nu lär jag iaf va lite utvilad imorgon. nu ska jag sätta huvudet in i datorskärmen med läxor! vilket helvete -.- men gör mitt bästa och får hoppas på att det blir bra med det. eller iaf att lärarna blir nöjda :) nej, ska inte dryga här längre. puss på er ;*


bjuder på en vinterbild
btw, älskar fan mina ben ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0