uttråkad som ett svin?

kollar 2filmer, super dåliga. kolla inte hela dom (a) haha. pratat med becca över länge i telen känns det som ;p och jag orkar inte bara ligga här och bli tjock. snart kommer mami hem och så sätter väl hon fart på mig med något, typ matte? förvånar mig inte haha. ikväll vet jag inte vad kvällen bjuder på, men det lär väl att ligga hemma ännu en dag och kolla film. så lär få hitta någon bra :) ganska skönt ändå att bara ligga hemma och ta det lungt, har även skrivit önskelista tills jag fyller 18 ;D alldeles snart, 2månader och 9dagar. WIIE :D

på önskelistan står det bara massa saker till att flytta hemmifrån, så slipper jag köpa det sen när jag väl flyttat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0