vad är detta?

man är borta en dag från skolan, och min mobil bombas med sms -.- inte merän ett sms från samma person heller haha. det har varit riktigt skönt att ligga under täcket och huvudvärken är nästan borta, så funderar att dra mig uppåt nu och äta något litet, min mage skriker efter mat. och sen för den delen är jag sjukt duktig, har inte rökat på ca 20h, sovit imellan men det är länge för att vara mig :) är stolt över mig själv. nej ska inte sluta röka, orkade inte handla nya igår efter dem tog slut i skolan.

btw, jag går inte ut med mitt privatliv i min blogg. alla behöver inte veta exakt allt vad som händer i mitt liv.
inget mer snack om den saken bara, så de är inte lönt att fråga mig.


sweet honeeey!                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0